Asalamualaikum & Selamat Sejahtera :) Have fun dekat blog Irah yg tak-berapa-nak-cun nie

De Good One ?


Asalamualaikum
hey fellas
for dat boy yg tgh baca entry n kut2x terasa,
hantak kw sana.

Keh2x.
Nerd ?
Iya kah dia nerd ?
Tidak juga.
Besa jak oww.
Tak tau la dimata org laen dia tu cm mna ?
U ol tau dia cm mna ?
* saya angkat bahu *
a . k . a
ME PUN DON'T KNOW

Hay, dri tdi dok loklak nie pasal apa ?
Siapa agenda kalii ni ?
Xfaham.

What ?
Xfaham.
Sini !
Biar guaa kasi fhm sama luu !

Oke2x.
( getek saya nie tetiba )
Anuu.
Err ? Err ?

Apa anu'anu ?
Aiyerr !

Ye lah !
Nama dia ELVIAN KENNY KENT.
Panggil dia....
Erm... tidak tau.
Sembarang jak saya panggil dia EL.

Hmm.
Fm3 d skola.
Fans dia ramai gila.
Maybe dia cute.
Hmm.. may be la..
( mata ke atas tgn : bfkir ! )

Mana mana bleh couple gn dia ?

Cbuk mau tau !
Hmm.
Saya yg t'gila2xkn diaa.
Hahaha.
Getek tak saya ?
Mmg getek.
Jgn nafikn.

Saya just nak confess gn dia but i dun know la tetiba bjodoh gn dia.
Ohemjay !!!
 Ramainya musuh saya !!!

Bahana Cinta gn Selebriti di Sekolah !

El nie kn....
Erm, tinggi cm tiang elektrik.
Opp !
hihi.
Jahat otak saya.
Pandai weii.
BBoy.
Mungkin anak org kayaa ??
Cute. But klau saya ckp dia cute dia ckp dia BIUT ??
hahaha

Masa fes pindah kat skola tu,
belum gy nampak dia.
Edup saya tem tu blur2x.
Almaklum, ustazah masuk skola biasa.
Kejutan budaya >_<

Mula2x nmpk El masa dia sndri yg langgar saya lepas p'himpunan.
Ee.
Geram betul tem tu aa.
Xckup satu spekmata, mau tambah lagi satu ?
Atau mau kasi tebal kanta hah ?

Tpi pas balik2x nmpk El,
tetiba m'getek mau minat dia.
Ee.
Dasar bah c Adera.
Jelek perangai, plek.
Bah, bah. 
Bugis.

Okeh, saya pun usaha la mnta number dia dri kwn.
But, xdpt.
Try lgi.
Masi jugak xdpt.
Last'last ada gosip.

ELVIAN COUPLE DENGAN BUDAK 2 BIRU LEPAS PMR 
Sakit hati tak ?
Nangis weii.
Masa tu lah usaha utk lupakn El.
Bt, my fren ckp gn saya

SELAGI EL BELUM COUPLE GN BUDAK TU, JGN PUTUS ASA KEJAR EL
Ntah, fikiran kosong masa tu.
Fikir2x balik, betul jugak.

So, saya mnta tlg gn classmate yg kebetulan abg dia member2x El.

2 Oktober 2012
Malam tu la saya dgn rasa tidak tahu malu,
huhh ? 
Confess gn El.
Ee.
Rasa masa tu rasa mcm nak masuk dlm kasut !
Tak payah keluar lagi dah.
Malu siot !

 Tapi last'last semuanya oke.
Saya dengan dia...
now...
together-gether...
hihi

Saya ada, korg ada ?
Cari la bf yaa.
Banyak d pasar malam.
wakakaka

Oke, dat's all.
Thanks.
I dun know thanks for what.
Just talk2x like stupid person.

Aaaa !
Stop.
Mengambur jak kerja.

BuBye 
Wasalam :)

0 Blabing(s):

Post a Comment