Asalamualaikum & Selamat Sejahtera :) Have fun dekat blog Irah yg tak-berapa-nak-cun nie

My Precious Miscellaneous Illya

While waiting for my hubby to finish his work, so I'm gonna update my blog.
My blog is available now !

Illya woke up in the morning

I just wanna to see my Illya.
Huhh, she got a cute face on morning la. Dah la masa tu she belum mandi lagi.
Haha. But, saya masi nampak kecomelan di muka nya.

'Mommy, I wanna eat by myself '

Yang saya terkejut, rupanya, Illya kalau nak kna bagi makan, mesti ada Tab kat depan dia.
Dia dah faham nak tengok Mickey Mouse kat Tab.

My precious Illya

Then, lately, after dia dah mandi, wangi-wangi, cute-cute, saya agkt dia, pastu, 
saya dan mommy dia pegi mengumpat dia la.
Tetiba pulak, dia marah then tangan dia pegi pukul meja.
Hamboi, pintar pulak adik spupu saya yg sorg nie.

Saya rasa macam nak bawak balik pulak Illya tu.
Cute sangat nie.

Illya, don't be naughty la syg.

With her mommy.

'Cute bah Illya kn ?'

Okeh, enjoy with Illya's photos.

Okeh, kakak love you, Illya !
Mmmuaahhh !

Wasalam.

1 Blabing(s):

MiSzRaBiAh said...

so cute..!! i love children!! illya.. chak!

Post a Comment