Asalamualaikum & Selamat Sejahtera :) Have fun dekat blog Irah yg tak-berapa-nak-cun nie

Thank You, Friend !

Assalamualaikum..

hey, hey !

Lama saya tak update kan ?
Saya banyak masalah. Maaf lama tak buat entry. Maaf k.

Ok, I have an amazing story for you all.
Ada sorang kwn saya, baik sangat. Actually, dia bkn sebaya saya, tapi, mmg dalam sekolah yg sama.
Dia orang yang kira rapat dengan saya.



Tadi, dia tolong edit gmbar saya.
Awesome !

Before :

After :

Teeetttt !
Wait !
Siapa perasan kat situ ada tulis

'Just U In My Heart,
Love U So Much'


Haihh.
Adera, jgn nak perasan ya.

Eh, tak.
Bukan.
Mungkin dia tak tau nak letak words apa kan.
That's why la dia tulis cm tu kan.
Apa pun saya sayang awak, kawan !

Teeetttt !
Saya sayang dia tak lebih dari sorang kwn lah.

Terima kasih, Darda.

Nak tau lagi ?
Tanak tau, stop baca.
Nak tau, teruskan baca smpai habes.

Nama dia Darda.
Kalau saya ada masalah, dia lah orang yg saya cari, nak mengadu-domba.
Opps !

Dia selalu nasihatkan saya.
Dia selalu support saya.
XD

Saya suka kawan dengan awak.

Selamanya saya nak kawan dengan awak.

Masa acara Maulidur Rasul Daerah.

Ok, saya nak kena out skrg.
Ada masa, saya update lagi.

Wasalam.

0 Blabing(s):

Post a Comment